W związku z „niedoborami kadrowymi” funkcyjnych PZK, wakatami managerów PZK, faktycznymi i zapowiadanymi rezygnacjami z funkcji – nieustannie poszukujemy osób, które zechcą zająć się wybranymi działaniami społecznymi na rzecz swoich Koleżanek i Kolegów – nie tylko członków naszego stowarzyszenia.
Aktualnie poszukujemy:
- Redaktora Naczelnego i korespondentów miesięcznika „Krótkofalowiec Polski”
- Redaktora Biuletynu Informacyjnego PZK (newslettera)
- Redaktora Portalu PZK
- współpracowników Redakcji dwutygodnika „Propagacja”
- Administratora Ewidencji Członkowskiej OSEC
- Administratora Systemów Informatycznych PZK
- współpracowników Cyfrowego Archiwum Krótkofalarstwa Polskiego
UKF Managera PZK (już mamy! Tomasz SP5XMU)
- QTH Managera PZK (obsługa Polskiego Callbooka)
Redaktora Biuletynu Informacji Publicznej PZK (już mamy! Andrzej SP8AB)
Ponadto potrzebna jest wszelka pomoc osób znających się na programowaniu: front- i backendu stron internetowych, oprogramowania na komputery stacjonarne, a także aplikacji mobilnych (na tablety, smartfony).
Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy mają nie tylko wspaniałe pomysły i dobre rady, ale przede wszystkim chęci do pracy społecznej, systematycznej działalności na rzecz swojego Związku i są w stanie podjąć konkretne wyzwania. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje współpracy, w każdym wymiarze czasowym i merytorycznym.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt na adres prezydium@pzk.org.pl, bądź z dowolnym członkiem Prezydium ZG PZK (https://pzk.org.pl/readarticle.php?article_id=4) dla ustalenia szczegółów i warunków współpracy.
Prosimy nie traktować tego jako „konkursu na stanowisko”, ale jako propozycję dla tych wszystkich, którzy chcą coś zrobić nie tylko dla siebie i swojego hobby, ale także dla dobra Koleżanek i Kolegów – radioamatorów, krótkofalowców, hobbystów amatorskiej radiokomunikacji.
Waldemar Sznajder, 3Z6AEF
Prezes PZK