Rejestracja użytkowników na portalu PZK - przypomnienie zasad.
Dodane przez SP5ELA dnia 2010-11-06 / 00:21
Rejestracja użytkowników na portalu PZK - przypomnienie zasad.

Przypominam wszystkim członkom PZK, że przy rejestracji użytkowników na portalu PZK wprowadzone zostały następujące zasady.

Adres email użytkownika powinien być zgodny ze standardem: "znak"@pzk.org.pl, "znak"@wp.pl, "znak"@op.pl, "znak"@gmail.com, etc. Dotyczy to również członków nadzwyczajnych –nasłuchowców (SWL). Jest to jedyny akceptowany format adresu członka i użytkownika Portalu PZK.

Żadne inne standardy adresu email nie będą autoryzowane.

W przypadku zmiany adresu email lub jego utraty/zablokowania konta pocztowego proszę zmiany adresu email zgłaszać do swojego OT PZK. Upoważniona przez zarząd OT osoba wprowadzi korektę danych członka  do systemu OSEC.

W kwestii formalnej korektę/aktualizację danych członka PZK należy przeprowadzić za pomocą „Karty Informacji Członka PZK” . Karta ta powinna być złożona w OT PZK do którego należy członek.

Tylko zgłoszony do OT adres email jest podstawa do autoryzacji użytkownika na Portalu PZK.
W przypadku rozbieżności adresu zgłoszonego w procesie rejestracji z adresem podanym do OT, zgłoszenie zostanie automatycznie odrzucone.

Proces rejestracji na portalu jest zautomatyzowany, ale może wystąpić przypadek, kiedy rejestrujący się użytkownik zostanie poproszony o dodatkowe informacje.

Od dnia 1.02.2010 weryfikacja danych członka następuje poprzez weryfikację zgodności podanych danych w procesie rejestracji z danymi w systemie OSEC.

Wszelkie reklamacje dotyczące braku danych lub rozbieżności danych członka PZK w systemie OSEC proszę kierować do prezesów OT PZK lub wyznaczonych przez nich osób odpowiedzialnych za ewidencję członków OT w systemie OSEC.

*Do Członków PZK z OT-06, OT-10 i OT-12. Zanotowałem wiele rejestracji i niestety brak danych w systemie ewidencji członków PZK O.S.E.C. Proszę o dopełnienie aktualizacji danych w swoim OT.

Administrator portalu PZK
Zygmunt Szumski SP5ELA