Publikacja wiadomości na portalu PZK.
Dodane przez SP5ELA dnia 2010-01-18 / 15:29
Witajcie
Zwracam wszystkim uwagę na zasady publikowania informacji na portalu PZK. Portal PZK bazuje na informacjach nadsyłanych przez jego użytkowników. Współredaktorami jesteście Wy wszyscy, jest was 1710. Zasady publikowania informacji są określone w Regulaminie Portalu i Forum Dyskusyjnego PZK. W regulaminie czarno na białym jest zdefiniowane, kto odpowiada za treść materiału. Tylko od wiedzy i rzetelności autorów wiadomości zależy ich "jakość". Proszę się nad tym zagadnieniem pochylić. Portal PZK tak naprawdę nie miał nigdy redaktora stricte. Administrator jest ostatnią instancją, która zatwierdza materiał do publikacji. Z punktu widzenia wykonywania czynności administracyjnych badanie "treści" materiału jest nonsensem. Pytanie prezesa PZK o każdą akceptację jest nonsensem. Mam pytać redaktora KP (SQ5ABG), który ma też funkcje "Rzecznika prasowego Związku" o akceptację? Mogę, ale Wasze NEWS-y pojawią się po tygodniu. Ma to sens?

Administrator portalu PZK
Zygmunt Szumski SP5ELA